piątek, 7 sierpnia 2009

Moje skarby...

Jestem sroczką - lubię błyskotki:) Dziś bez ubrań (i bez gruszki;p), bo nie chciało mi się nigdzie wychodzić, a zdjęcia w domu nie wychodzą ładnie. Kolczyki już kiedyś były - tu. Dzisiaj chciałam pokazać część mojej kolekcji pozostałej biżuterii. Tylko część, ponieważ niektóre rzeczy zagubiły się gdzieś podczas niedawnego remontu w moim pokoju;P

Łańcuszki:

1. Łańcuszek z moherowymi kuleczkami i sztucznymi perełkami - Terranova
2. Miedziany z koralikami i listkami - New Yorker
3. Trzy łańcuchy połączone ze sobą - House
4. Truskaweczka - sklep bez nazwy
5. Różne fajne rzeczy poprzyczepiane do siebie na dłuuugim łańcuszku - H&M
6. Różowe serducho - New Yorker
7. Czarna kokardka - H&M
8. Neonowa żółta gwiazdka - Terranova
9. Złote cośtam - mamy z H&M
10. Hmmm... Chyba nie ma tu 10...
11. Serduszko z cyrkoniami - prezent
12. Świnka - Świat spinek

Koraliki:

1. Błękitne z H&M
2. Zrobione przeze mnie z kupionych w pasmanterii czerwonych koralików
3. Granatowe, były jeszcze przy nich wisienki, ale je odczepiłam, bo były za duże - Terranova
4. Fioletowy łańcuch - od Mikołaja
5. Fioletowo-złote - prezent

Bransoletki:

1. Miedziano-kościosłoniowa - ze straganu na Bożym Ciele
2. Drewniana - nie pamiętam skąd;P
3. 16 złotych bransoletek - za 1 dolca gdzieś w Stanach
4. Drewniane słoneczko na rzemykach - prezent od siostry z Barcelony:)

Pierścionki:

1. Donut z dziurką i różyczką - handmade!
2. Srebrny z pseudobrylancikiem - znaleziony przez mamę nad morzem, jeszcze z metką... Kogoś kosztował 35zł, ale cóż... Przecież znalezione nie kradzione;P
3. Z kwiatkiem - jakiś sklep jubilerski
4. mój ulubiony z serduszkiem - mamy, ale mi go oddała, ponieważ teraz woli złoto;]

3 komentarze:

  1. Ja też zwróciłam uwagę na prosiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest parę tu rzeczy na które zwróciałma uwage, a bransoletki to dla mnie miodzio :)

    OdpowiedzUsuń