piątek, 1 maja 2009

Wiatr we włosach...




Dzisiaj zdjęcia robione na działce. Słonecznych dni coraz więcej i stroje coraz mniej zakryte;] Dziś bardziej na luzie. Kolorowe trampy i bluzka kupiona w dziale męskim;) Stwierdzam, że męskie t-shirty mają o wiele ciekawsze rysunki i kolory od tych damskich.
To jest właśnie mój styl - trochę jak chłopczyca, ma być luźno i wygodnie;] Ale jak trzeba, choć niechętnie, wkładam spódnice i buty na obcasach;p

Natalka ma na sobie:
Bluzka z kaczuszką - SH
Czarny sweterek - H&M
Spodnie - H&M
Buty - Street
Kolczyki, których nie widać - handmade jak zwykle;]

Kliknij na zdjęcie, aby lepiej mi się przyjrzeć. Żuczek też w powiększeniu wygląda fajnie;]





1 komentarz:

  1. Dziekuję za odwiedzenie mojego bloga i miły komentarz:)
    Jestem pod wrażeniem Twoich kolczyków z modeliny, ja też trochę bawię się w robienie biżuterii, ale lepienie jakoś mi nie wychodziło:/ Jedynym "dziełem" były listki do kolczyków-wisienek;)na tym proby się skonczyły i pozostałam przy drucie i koralikach:))
    A w rejony Łowicza na pewno jeszcze nie raz się wybiorę, bo to niezwykle malownicza okolica:) Przy okazji mam do Ciebie, jako łowiczanki pytanie- nie orientujesz się może kiedy odbywa się jarmark łowicki, chodzi mi o regionalne wyroby, sztukę ludową, itp.?

    OdpowiedzUsuń