poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Sukcesywnie;]

Ten sam park i ta sama skórka co ostatnio, ale za to nowa fryzura;] Strój tym razem bardziej elegancki, bo do parku z mamą pojechałyśmy prosto z kościoła, co było wielkim błędem... Obcasy + nierówne, zapadające się podłoże = baaardzo brudne buty i chód osoby w stanie wskazującym. Ale za to ładnie prezentowałam się w roli modelki, chociaż zdecydowanie wolę być po drugiej stronie aparatu;P

Dziś Natalka ma na sobie:
Skórka - H&M
Chustka - Veromoda
Fioletowy sweterek, którego niestety nie widać - Troll
Szara bluzka - Zara
Spodnie - sklep bez nazwy
Rajstopy - jakaś tam pasmanteria
Buty - Street

Powiększ zdjęcie, aby lepiej mi się przyjrzeć;]










Dodatków nie widać, więc w domu zrobiłam im oddzielne zdjęcie. Torebka, opaska i kolczyki własnoręcznie zrobione oczywiście;)

8 komentarzy:

  1. łał!a taka super torebke własnoręcznie zrobic to w jaki sposob mozna zrobic?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie, torebka kupiona, własnoręcznie zrobione tylko kolczyki;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ta torebka jest przezajebista. przpiękna i przecudowna. strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ta torebka to dopiero vintage :) gdzie ją upolowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebeczka podobno z lat siedemdziesiątych została upolowana przeze mnie na Allegro;] Kilka super zdobyczy już stamtąd mam. Powiem szczerze, że trochę się chyba uzależniłam od tej strony... Czasami można wyszukać naprawdę niesamowite okazje, jak na przykład ta torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie tez urzekła torebeczka!

    OdpowiedzUsuń