poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Ładuję baterie^^




Wiosna przyszła, słońce się pojawiło, aż człowiekowi chce się gdzieś ruszyć;)
Sklepy dziś zamknięte i dobrze! Bo przynajmniej nie korciło mnie, żeby wybrać się na buszowanie po ulubionym w moim mieście wieeelkim second handzie,
z którego zawsze wychodzę obładowana i z pustką w portfelu:)
Zamiast tego wzięłam dziś aparat w rękę i wyciągnęłam rodziców do parku, by trochę pooddychać świeżym powietrzem. Nie myślałam za bardzo o tym, że zdjęcia z wyprawy mogę zamieścić tu, dlatego też strój nie za specjalny.





Natalka ma na sobie:
kurtka - H&M
czerwona bluzka - SH
biała bluzka - Terranova
jeansy - Cocomore
buty - sklep bez nazwy
kolczyki - handmade

Prawie każde kolczyki jakie noszę, są zrobione przeze mnie z modeliny. Jest to fajny sposób na bycie oryginalnym i przyjemne zajęcie w deszczowe dni:) Na zdjęciu nie widać ich dobrze (w sumie nie widać ich wcale..), więc poniżej mój wyrób w przybliżeniu:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz